- irodabútor és forgószék vásárlás 0-24 óráig -

24 órás munkarendű iroda praktikus berendezési tárgyai

Egyre több hazai vállalat esetében fordul elő, hogy dolgozóik folyamatos munkarendben végzik irodai munkájukat. Főként a 24 órás telefonügyelettel rendelkező cégekre gondolunk.

De nemcsak ezek a vállalkozások azok, amelyek 24 órában, több munkavállaló váltásával oldják meg feladataikat, hanem például az orvosok, portaszolgálatok dolgozói is ilyen munkarendben dolgoznak. Számukra igazán fontos, hogy strapabíró, a váltó kollégák eltérő igényeit is mindenben kiszolgáló ülőhelyen tudják munkájukat végezni.

A telefonügyeletet végző irodákban naponta akár 4-6 órás váltásban is új munkatárs használja ugyanazt a munkaterületet. Itt saját asztaluk, székük híján többen osztoznak váltott időszakokban a berendezésen. Azonban például a székek esetében mindannyiuk számára más beállítást kell alkalmazni a kényelmes ülés érdekében. Pontosan ezért jó megoldás a 24 órás forgószék használata, hiszen ezen a széktípuson a kényelmi funkciókon túl, a könnyű beállítás és a terhelhetőség is megoldott. Az egyes modellek ugyan árfekvésüktől függően eltérő funkciókkal rendelkeznek, de egységesen elmondható valamennyiről, hogy strapabíró kialakításúak, állítható magassággal, kényelmes ülőfelülettel rendelkeznek.

 

 

A prémium kategóriás modellekbe is érdemes a cégeknek befektetni, hiszen az egész napon keresztüli használat során sokkal hamarabb mennének tönkre a normál kialakítású székek, többször kellene cserélni, vagy a karbantartási munkák miatt kieső időben másikkal pótolni azokat. Az igényes kialakítású 24 órás forgószékek ergonómiai szempontok szerint épülnek fel, magasított háttámlájukkal biztosítják a hát megfelelő támasztását. Puha támfelületű karfáik kényelmesen alátámasztják a karokat, így a gépelés során nem fáradnak el a kollégák izmai. Strapabíró lábcsillagok segítenek az akár 130-140 kg-os terhelés biztonságos megtartására. Így a kissé súlyosabb kollégák sem fogják magukat kényelmetlenül érezni munkaidejük alatt. 

 

 

A folyamatos munkarendben dolgozók számára igazi kihívást jelent, hogy saját irodaszereiket, irataikat, segédanyagaikat mindig megtalálják a munkaidő kezdetekor. Célszerű minden egyes kolléga számára egy gurulós, zárható konténert beállítani, így amikor felveszik a munkát saját fiókos szekrényüket az asztaluk alá tolják, a munka végeztével pedig kitolják azt onnan és már jöhet is a következő dolgozó.


Íróasztal AKCIÓ

Forgószék AKCIÓ

Cimkék: forgószék, iroda, irodabútor, irodai szék, konténer, irodaszék,


Kapcsolódó cikkek

6 etikett szabály, mely megoldja az irodai súrlódásokat

6 etikett szabály, mely megoldja az irodai súrlódásokat

A munkahelyen mindennaposak a súrlódások, hiszen az ott dolgozók mind különböző természetűek, más szokásokkal és munkastílussal. Ezért érdemes az irodai etikett szabályait betartani.
Miért jó irodabútort webáruházból venni?

Miért jó irodabútort webáruházból venni?

Amikor az ember irodabútort vásárol, többnyire a boltokban nézelődés mellett dönt – de mi lenne, ha mindezt otthonról, a karosszékből is megtehetné, ráadásul visszafizetési garanciát kapna, ha mégsem válik be a kiszállított bútor?
Ahol a vállalkozásunkat sikerre visszük - Ravenna irodabútor

Ahol a vállalkozásunkat sikerre visszük - Ravenna irodabútor

Egy irodabútornak a praktikusság mellett egy fontos tulajdonságot kell még magáénak mondania, mégpedig azt, hogy nézzen ki jól. Gondoljunk csak bele egy iroda, hagyományosan az a terület, ahol a vállalkozásunkat vagy sikerre visszük, vagy félresiklatjuk.
Mire ültessük a partnerünket?

Mire ültessük a partnerünket?

Egy irodát nemcsak kényelmes forgószékekkel kell felszerelni – megbeszélésekhez, rendezvényekhez bizony tárgyalószékre is szükségünk lesz, nem is egyre! No de milyenre?
A nem sokszorosításra tervezett Indigó

A nem sokszorosításra tervezett Indigó

Csodaszép szín, ami nem hasonlítható semmihez. A szín, mely melegséget, harmóniát és exkluzív külsőt ad irodájának, lakásának. Egy olyan stílus képviselője az Indigó bútorcsalád, mely egyedi és utánozhatatlan.